egoza logo
עיצוב בתים פרטיים

עיצוב בתים פרטיים

לכל בית יש סיפור ייחודי משלו, המהדהד ומשקף את סיפורם של בני הבית. הסיפור הזה ניבט מהקירות, מהתכנון החיצוני והפריסה הפנימית, מהחלונות, מהגינה, מהבריכה, מעיצוב חדר הסלון וחדרי השינה, מבדי הטקסטיל שעוטה הבית, מפרטי הריהוט המשובצים בו והאקססוריז. ואת הסיפור הזה תווה הדיאלוג שבין התכנון האדריכלי לבין עיצוב פנים הבית.
כאדריכלית המתמחה זה זמן רב בתכנון ועיצוב בתים פרטיים אני יודעת שהפרויקטים המוצלחים ביותר נולדים כאשר התכנון האדריכלי והעיצוב הפנימי של הבית מתרחשים בו זמנית, כבר בשלב התכנון הראשוני של הבית. הם כרוכים אחד בשני וחופפים במגוון של נקודת השקה משותפות. ועל אף שבאופן מסורתי נהוג להבחין בין אדריכלות לבין לעיצוב פנים, בעידן החדש הגבול בין השניים הטשטש והפך דק.
הניסיון שלי לימד אותי שתכנון ועיצוב בתים פרטיים מאפשרים לגבש מראש את כל הפרטים ומבטיח הליך בניה חלק ונטול "הפתעות" בלתי רצויות.

ואכן, בבואי לגשת למלאכת התכנון והעיצוב של בית חדש אני מקדישה תשומת לב מיוחדת לשילוב אלמנטים עיצוביים בפנים הבית כבר בשלבי התכנון הראשוניים. אני בוחנת כיצד בני הבית מתנהלים בכל חדר, מתכננת את העמדת הרהיטים בחללי הבית, בודקת מה רואים מכל נקודה, אני לוקחת בחשבון מה יראו המתבוננים מבחוץ וגם מבפנים, ולעיתים יש אלמנטים שהעיצוב כולו מתכנס סביבם. אני מודדת, שוקלת, ממקמת ומגבשת תוכנית עיצוב כוללת תוך התייחסות מיוחדת לשגרת החיים המיוחדת של בני הבית.
בטרם מתחיל תהליך הבניה עצמו ומונח היסוד הראשון לקוחותיי מקבלים תוכנית סופית, הכוללת מפרט ברור של הבית הן מבחוץ והן מבפנים. תוכנית זו מאפשרת לבני הבית לקבל תמונה אמיתית ונאמנה של התוצאה הסופית. לשם כך אני מציגה את עיצוב בית החלומות העתידי בהדמיות אדריכליות מתקדמות. וכשהחיבור בין העיצוב, התכנון וסגנון החיים הייחודי של הלקוח הוא מדויק אין פערים בין הפנטזיה שבראש לבין המימוש בפועל.

התקשרו, נדבר: 052-2977994

יצירת קשר