egoza logo
אדריכלית רויטל אגוזי

אדריכלית רויטל אגוזי

מגיל צעיר מאוד חלמתי להיות אדריכלית. לתכנן ולעצב בתים לאנשים אמיתיים ולהעניק להם מרחב מחיה שהוא הרבה יותר מתקרה וארבע קירות. לבנות סביבת מגורים נחשקת המשקפת את העדפותיהם האסתטיות ואת צרכיהם של כל אחד ואחת מלקוחותיי.
כאדריכלית אני מאמינה שבניה יפה שלובה בבניה פרקטית. שבית בעל מראה ויזואלי מרהיב לבדו אינו מספיק ובדיוק מסיבה זו אני אף פעם לא מתפשרת על הנוחות ועל ההיבט הפונקציונלי. בעייני, לא ניתן להפריד ביניהם.
המטרה שלי היא, אפוא, להבטיח שהפרויקט יענה על כל צרכי המשפחה - פרגמטית, כלכלית ואסתטית.

כל פרויקט מתחיל בהקשבה. תחילה אני לומדת להכיר את סגנון ואורח החיים של הלקוח/ה ומשפחתם. כמה נפשות יגורו בבית, מה הגילאים שלהם, מה התחביבים ותחומי העניין שלהם, מה החלומות שלהם. אני שואלת על תדירות האירוח בבית, כמות האורחים, אני בודקת האם יש רהיטים, פריטים או אלמנטים בעלי ערף נוסטלגי שברצונם לשמר בבית החדש ובודקת גם היכן הם רואים את עצמם בעתיד.
לאחר מכן אני ניגשת למגרש שעליו אבנה את הבית, בוחנת אותו ועונה על השאלה החשובה – מה מתאים למתחם הזה.
בד בבד אני גם נכנסת לנעליהם של לקוחותיי ועונה על שאלות כגון: מה הם יראו, כיצד הם יחושו כאשר יכנסו לראשונה אל ביתם החדש.
אני חותרת לשפר את איכות חייה של המשפחה ולמקסם את ערך ההשקעה. לבסוף אני מתרגמת את הצרכים, הרצונות והשאיפות לסביבת מגורים מעוצבת, חכמה, יוקרתית ומהודקת.

אני אמנם אדריכלית שמתמחה בתכנון ועיצוב בתים פרטיים, קוטג'ים ווילות בסגנון הבניה המודרני, העדכני והעכשווי, אבל מאמינה בכל ליבי שישנם רעיונות ומוטיבים אדריכליים שהם נצחיים.
כל פרויקט שהשלמתי עומד בפני עצמו, לכל בית ובית יש זהות ייחודית ומובחנת, וכל אחד מהם נוגע ברעיון אחר.

התקשרו, נדבר: 052-2977994

יצירת קשר